A Beszélj Gátlások Nélkül® Online Nyelviskola régi blogja

Beszélj Gátlások Nélkül®

Beszélj Gátlások Nélkül®

Referenciák - Akiknek segíteni tudtam

2015. február 27. - tóth edina

Frissebb referenciák itt: https://www.beszeljgatlasoknelkul.hu/referenciak/

monika.jpg"Hálás vagyok a lehetőségért. Számomra különösen fontos volt olyan tanácsot kapnom, amely az elkövetkezőkben oldhatja a gátlásaimat idegen nyelvű kommunikáció, interjú során. Kihasználva a bíztató és előremutató ötleteket, vettem a bátorságot, felkerestem egy céget itt az állásbörzén és félelem nélkül, derűsen bemutatkoztam angolul. Meglepően gyorsan sikerült a hallottakat gyakorlatba ültetnem és érdekes módon zökkenőmentesen sikerült a pár perces beszélgetés. Köszönöm szépen."

Dombi Mónika (34 éves)

"A beszélgetés megerősített abban, hogy mire figyeljek, min legyen a hangsúly és kommunikációs helyzetben. Segített új szempontokat kialakítanom."

P. István (25 éves)

"Nagyon hasznosnak találtam a beszélgetést. Sokat segített, hogy más megvilágításban lássam a problémát, valamint hogy ezen miben tudok változtatni."

F. Brigi (23 éves)

istan.jpg"Ami a gátlások leküzdését illeti, nagyon fontos, hogy az a személy, aki erre vállalkozik, elsősorban jó benyomást tegyen az érkezőre és ezt Edina kiválóan csinálja, személye megnyugtatja az embert! Köszönöm."

G. István (29 éves)

"Fontos információt, visszajelzést kaptam róla, hogy milyen területeken kell fejlődnöm, az én esetemben a gátlásaimat leküzdenem. Nagyon kedvesen és nyitottan fordultak felém. Érezhető volt abszolút az érdeklődés irányomban. Nagyon örülök, hogy részt vehettem a coachingon."

Mira

"Az elején egy kissé feszült voltam, de ez az állapot Edinának köszönhetően csökkent, oldottabbá vált a beszélgetés. Sok hasznos tanácsot kaptam, melyeket irányított kérdések felvetésével tulajdonképpen magam válaszoltam meg. Köszönöm."

B. Ildikó (31 éves)

flora.jpg"Nagyon szívélyes, közvetlen és megnyerő személyiség vagy, könynen egy hullámhosszra kerültünk, ami szerintem nagyon fontos, és nagyban meghatározza a coaching sikerességét. A legtetszetősebb a gyakorlati tanácsok megosztása volt számomra, külön köszönöm őket, biztos, hogy a jövőben hasznukat veszem! Most úgy vagyok vele, hogy nagyon szeretnék még találkozni veled, ha összejön, akkor fogok is."

Flóra (24 éves)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idegennyelvicoaching.blog.hu/api/trackback/id/tr347225451
süti beállítások módosítása